woensdag 9 april 2014

Ypestein: aflevering 3

Vorige keer in Ypestein:


Fred betrapt Alex op het verkeerde moment, Hugo is bezorgt om Jesse en Merve wordt achterna gezeten door een onbekend persoon.




Aflevering 3:
Alex zegt: Wel je mond houden over wat er gebeurd is. Dat zal ik doen zegt Fred, maar op een paar voorwaarden: Ga niet met die jongens om en als je 18 jaar of ouder bent en je gaat naar de kroeg let dan op dat er niks in je drankje gedaan wordt. Dat zal ik doen zegt Alex. Oke je kan naar huis zegt Fred.




Wout en John zien Merve liggen en Wout vraagt gaat het? O hey Wout en John nee het gaat niet echt lekker ik had het gevoel dat ik gevolgd werd en ik viel daarna van me fiets. Wout vraagt aan John heb jij iemand gezien. Nee zegt John jij dan vraagt John aan Wout. Ook niet zegt Wout. Wij brengen we je wel naar huis. O dank je zegt Merve.




Dirk wordt boos op Maaike je kan daarvoor in de bak draaien voor kindermishandeling. Maaike zegt: Ja hoor en mijn moeder is mijn moeder niet. Geen grapjes zegt Dirk.




Merve komt thuis met Wout en John en Zafar vraagt wat is er gebeurd ik ben gevallen en ik had het gevoel dat ik achterna gezeten werd het is al de 2e keer deze week dat ik zo'n gevoel had zegt Merve. Ik had geluk dat Wout en John er waren. Zafar dit kan echt niet meer ik ga de politie bellen.
















Linda wil weten van Iris wat symptomen ze heeft. Iris zegt: Ik ben misselijk en af en toe draaierig. Je wordt toch niet ziek he zegt Linda. Ik hoop het niet zegt Iris. Als het zo blijft moet je even naar de dokter gaan zegt Linda.


Alex komt thuis en ziet dat zijn ouders weer ruzie hebben en vraagt waar zijn Amy en Lars? Die zijn boven zegt Dirk. Alex zegt tegen Dirk: heeft ze weer iemand geslagen? Ja zegt Dirk. Ik wordt echt niet goed van haar wanneer ga je eens scheiden van die vrouw?


Ik hoop dat het dan een griepje is en niet meer zegt Iris. Ik hoop het ook voor je zegt Linda. Trouwens wanneer gaat pap Dave bellen? Dat gaat hij morgen doen zei hij. Oke ik mis hem wel erg. Nou voor die paar weken zegt Linda.


Alex zo praat je niet tegen mij tegen Maaike. Alex gaat naar Amy en Lars toe. Alex heeft gelijk zegt Dirk. Ik wil scheiden van je en wel direct.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten