maandag 7 april 2014

Ypestein: aflevering 1 (seizoen 1)

Valerie is na haar zwangerschapsverlof weer aan het werk bij Cafetaria Ypestein. haar baas verteld: "zo de 6 maanden zijn weer voorbij." Valerie zegt: "Ja de tijd is gevlogen na de bevalling." haar baas verteld dan: "Dat zal wel". glimlacht de baas. Hup aan de slag.


Iris is bezig met haar Wiskunde ze vraagt of Alex kan helpen. Alex zegt: "Wat wil je weten?" Iris zegt: "Hoe kan ik de omtrek van een cirkel berekenen?"Alex zegt: "Je ziet toch die diameter?" Ja zegt Iris. Alex zegt dan: "dan moet je PI x diameter doen. Dank je liefje zegt Iris. en zoent Alex.






Verder op in de keuken staan Karel en Linda en zeggen tegen elkaar dat is nou echt liefde. Wist jij nog dat je mij hielp met Wiskunde lacht Linda. Dat weet ik nog al te goed lacht Karel. Ik wou dat we nog jong waren kunnen we dat ook nog eens doen.






Als Valerie van haar werk terug komt gaat ze Jesse terug halen. Onderweg ziet ze dat de weg afgesloten is dus ze moet omrijden. even later als ze aankomt bij de Creche haalt ze Jesse op. en hoort dat Jesse fijn gespeeld heeft. en gaat richting huis.






Alex zegt tegen Iris ik moet echt nu naar huis ik hoop dat mijn moeder zich heeft in kunnen houden tegen mijn vader, zusje en broertje, want ze gaat echt te ver met dat geweld. Waarom doen jullie dan geen aangiften tegen haar? vraag Iris  Het is en blijft mijn moeder, maar ik snap niet waarom me vader haar nog niet haar uit huis heeft geschopt.




Valerie is thuis en ziet dat haar man Hugo nog niet thuis is Valerie zet Jesse in de box en gaat koken. Opeens gaat de telefoon het is haar broer Rik ze zegt komen jullie volgende week vrijdag langs? Gezellig ik heb jullie al een jaar niet meer gezien.


Iris is klaar met Wiskunde en vraagt wat: Wanneer komt Dave ook alweer terug? Karel zegt: Hij komt als het goed is volgende week weer terug van wintersport. Gaat het goed vraagt Karel. Niet echt zegt Iris ik voel me een beetje misselijk.


Alex fietst richting huis in de verte waar hij langs moet fietsen staan een groep jongens te wachten ze vragen heb jij ergens zin in? Waarin vraagt Alex?  In XTC natuurlijk. Pak er maar een zegt 1 van de jongens.




----------------------------------------------------------
Volgende keer in Ypestein:
Fred betrapt Alex op het verkeerde moment, Hugo is bezorgt om Jesse en Merve wordt achterna gezeten door een onbekend persoon.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten