dinsdag 8 april 2014

Ypestein: aflevering 2

Vorige keer in Ypestein :
Valerie werkt weer voor het eerst na haar zwangerschapsverlof,  Iris voelt zich niet lekker en Alex komt in aanraking met verkeerde personen.






Aflevering 2:
Hugo komt thuis en zegt hey schatje. Hoe was je eerste werkdag na je zwangerschapsverlof?  Valerie: Ja ging meteen weer lekker wel zwaar zo'n eerste dag. Ik ga even naar Jesse. Hey Jesse zegt Hugo. Jesse lacht. Hij zegt tegen Valerie: vind jij ook niet dat Jesse zo vaak huilt de laatste tijd. Ja zegt Valerie zal dat de tandjes kunnen zijn die er komen?






Geen denken aan zegt Alex tegen de jongens ik ben tegen drugs. Alex wordt tegen de muur gedrukt. Op dat moment komt Fred eraan en schreeuwt: STOP MET DIE DRUGS EN LAAT HEM MET RUST! De jongens rennen weg en vraagt aan Alex: Gaat het?






Merve vraagt aan haar broer Zafar: Hebben we nog genoeg eten in huis? Volgens mij missen we koffie, thee, melk en broodbeleg. Oké zegt Merve dan ga ik even naar de supermarkt. Is goed zegt Zafar. Zafar is opzoek naar werk nadat hij zijn opleiding ICT heeft afgerond ik heb wat gevonden zegt Zafar tegen Merve. Wat vraagt Merve? Bij Ypecomp hebben ze een netwerkbeheerder nodig. Merve zegt ik zeg solliciteren.




Amy komt thuis. En ziet dat zijn moeder Maaike Lars aan het slaan is. KAP DAAR MEE. Dirk komt via de achterdeur en ziet het ook en zegt je spoort echt niet he? en duwt Maaike weg en Dirk rent huilend naar boven.  Amy loopt erachter aan.




Fred vraagt aan Alex je zat toch niet aan de drugs hé? Nee ik ben er harstikke op tegen zegt Alex. Oké maar je moet echt goed in mijn ogen kijken zegt Fred. Je gaat nooit drugs gebruiken. Nee zegt Alex. Ik geloof je. Hey neef. Hey Joyce zegt Fred.


Lars is in zijn kamer en ligt op bed te huilen Amy komt naar zijn kamer toe en troost hem. Ik vind het niet meer kunnen wat mamma doet met ons. Ik weet niet wat ze de laatste tijd heeft. Lars zegt ze moet naar de gevangenis. Amy zegt: Nee ik denk eerder dat ze hulp nodig heeft.


Dirk wil weten van Maaike wat ze de laatste tijd aan het doen is. Niks ik vind het gewoon leuk om ze in elkaar te slaan. Wat zegt je? Je gaat toch geen kinderen mishandelen? Dit zijn je eigen kinderen. Nou en zegt Maaike.


Merve heeft boodschappen gedaan en gaat richting huis. Ze voelt dat ze achterna gezeten wordt. en slingert over de weg. Een auto komt op haar af. De auto toetert maar dat gaat net goed, maar later valt ze van haar fiets. Een onbekend persoon komt op haar af.


Volgende keer in Ypestein:Fred beloofd zijn mond te houden op een paar voorwaarden, Iris vraagt aan Linda alle symtomen wat ze heeft, en Dirk krijgt weer ruzie met Maaike.




















Geen opmerkingen:

Een reactie posten